Ласкаво просимо до групи «Бджілка»
« Наша бджілка дуже гарна!
Любить дружно працювати,
Уму розуму навчати.
Всім дає любов і ласку,
Кожен день дарує казку.
Завітай до нас будь ласка!!»
Дарують дітям радість, усмішку, щастя, вкладають в них часточку своєї душі та любові вихователі:
Бульба Лілія Іванівна стаж роботи 30 років
Помічник вихователя: Ткачук Ніна Олександрівна. вихователь: Бєляєва Югіна Михайлівна стаж роботи 20 років
Педагогічне кредо:
Дитина - неповторна і дивовижна краплинка чистої, живої, джерельної води,
яку треба берегти, цінити, любити і лише тоді вона перетвориться в повноводну річку,бездонне море, могутній океан - океан почуттів, емоцій, вражень
навчальний рік 2021-2022
навчальний рік 2020-2021
Режим дня
Прийом та огляд дітей, скринінг температури,
ігри, індивідуальна робота з дітьми……7.00 -7.55
Ранкова гімнастика ……………………..8.00 - 8.10
Сніданок ………………………………..... 8.20– 8.40
Заняття, ігри. …………………………….9.00 –10.00
Прогулянка ………………………………10.15-11.40
Скринінг температури………………………. 11.00
Обід ………………………………………..12.05-12.20
Сон……………………………………....12.30 –15.15
скрінінг температури ............................15.00
Водні процедури……………………….15.15 –15.20
Вечеря…………………………………….15.20 -15.35
Ігри,індивідуальні заняття,розваги. …15.40 –16.00
Прогулянка,ігри,повернення додому….16.05 -17.30
Розклад занять середньої групи №2
Понеділок 1 Мовлення дитини
2 Музичний калейдоскоп 9.15 – 9.35
3 Конструювання
ОБЖД
Вівторок 1 Малювання
2 Фізкультура 10.30 – 10.55
Валеологія
Середа 1 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
2 Музичний калейдоскоп 9.15 – 9.35
3 Дитина в соціумі / Мовлення дитини
Праця
Четвер 1 Мовлення дитини / Дитина в соціумі
2 Фізкультура 10.30 – 10.55
СХД
П’ятниця 1 Літературна скринька / Дитина в природному довкіллі
2 Ліплення / Аплікація
розвага
навчальний рік2019-2020
ВЕСНА ПРИЙШЛА
Наше щасливе дитинство!
Наш девіз:
Бджілки ми маленькі,
Гарні й веселенькі
Вчимося і граємо,
дружніми зростаємо!
Особливості виховання у групі «Бджілка»
У нашій групі створено гарні умови для дітей: затишна групова та спальна кімнати, сучасні меблі, гарний дидактичний матеріал. Ми розуміємо, що для життя та розвитку перш за все потрібно здоров'я, і ми працюємо над цим. Щоденно відводиться достатньо часу на різні види рухової активності дітей (ранкова гімнастика, фізкультурні, музичні заняття, фізкультхвилинки, рухливі ігри, коригуюча гімнастика). Велика увага приділяється загартуванню.
Педагоги нашої групи намагається зробити відкритішою і досконалішою систему розвитку творчої особистості малят.
Навчально-виховний процес дітей здійснюється за базовою програмою“ Я у світі”
Через гру, індивідуальний підхід до кожної дитини, під час занять, прогулянок, свят, розваг – педагогічний колектив групи «бджілка» забезпечує загальний розвиток дитини.
Дітки зростають творчими особистостями. Цьому сприяє робота гуртка “Талановиті пальчики ” на заняттях котрого діти малюють нетрадиційними способами.
Малювання - один із найулюбленіших видів діяльності нашої малечі. А чи знаєте ви, що малювати можна пальчиками, долоньками, ступнями ніг, а ще паличками, штампиками із картоплини, листочками, мильними бульбашками. Якщо ні, то відвідайте заняття нашого гуртка. Діти доведуть вам, що малювати можна будь-чим і на будь-чому, було б лишень бажання...
І усе це не заради розваги. Така робота сприяє розвитку творчості, креативності, формує неординарне мислення, художньо-естетичне сприймання навколишнього, мистецьку активність. А ще створює гарний настрій, активізує емоційну сферу, наповнюючи її позитивними переживаннями.
Родзинкою групи «Бджілка» це впровадження методики Л.Шульги «Розвиток творчихздібностей дітей дошкільного віку»
Все це буде слугувати підґрунтям для набуття в подальшому спеціальних знань, умінь і навичок, формування стійких особистісних якостей.
РОБОТА З БАТЬКАМИ:
Майстер клас «Орігамі разом з батьками»
Тема: «Тюльпан»
Мета: сприяти формуванню навичок по виготовленню виробів в стилі «орігамі» ;.
створити умови для розвитку творчих здібностей і творчої атмосфери, підвищити інтерес батьків до мистецтва орігамі.
Сімейний портрет
Тема: «Сімейні традиції загартування дітей»
Мета: формувати уявлення батьків про те, що загартовування впливає на загальний стан здоров΄я та поведінку дітей, дає позитивний результат тоді,
коли гартувальні процедури проводяться в певній послідовності .
Відкритий показ
Тема: «Творчі батьки - творчі діти»
Спортивна розвага
Участь у конкурсі «Зустрічаємо Миколайчіка»
Газети
1 «Чарівний світ групи «Бджілка»»
2 «Зимові свята»