Спеціальна (віночок)

Мішана група «Віночок»

Девіз

Наші діти у «Віночку»

Наче квіти у садочку

Квітнуть, радують усіх

І дорослих і малих

Радо і любо зустрічають своїх діток і дарують їм своє тепло

Напрями роботи :

Розвиток пізнавальних інтересів, здібностей, психічних процесів та розумових операцій, розширення досвіду пізнання світу і себе у ньому, стимулювання самостійної пізнавальної активності, враховуючі індивідуальні особливості кожної дитини.

 Розвитком мовлення дітей в корекційній групі займається не тільки вчитель-дефектолог, але і вихователі, працюючі в тісному контакті, доповнюючи один одного. Вчитель-дефектолог розвиває мовлення дітей в певній послідовності. Вихователь на своїх заняттях і в повсякденному житті закріплює мовні навички дітей, набуті на заняттях вчителя- дефектолога.

 Всі лексичні теми розподілені протягом календарного року. По цим темам вихователі планують всі свої заняття.

 Вивчення обраної теми здійснюється вихователем завдяки організації різноманітних занять (бесіда, малювання, ліплення, аплікація, гра) і під час режимних моментів. У роботі над фразовим мовленням широко використовуються мовні ігри та вправи. 

"Посмішку свою даруй,

Будь веселим, не сумуй,

Вище носика тримай,

Швидше другу помагай,

Вчися в світі добре жити,

Не сваритись, а дружити!"

Радо і любо зустрічають своїх діток і дарують їм своє тепло :

Тупікова Викторія Викторівна, вихователь

Завгородня Олена  Миколаївна, вихователь

2020-2021 навчальний рік

правила безпеки в новорічні свята.pdf

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ МІШАНОЇ ГРУПИ «ВІНОЧОК»

Понеділок

Дефектологічне

Рідна природа

Образотворче мистецтво (ліплення)

Вівторок

Дефектологічне

Художня література

Музичне виховання (9.45-10.05)

Палавання (10.25-10.55)

Середа

Дефектологічне

Образотворча діяльність (малювання)

Виховуємо здорову дитину (10.25-10.55)

Четвер

Дефектологічне

Художня праця

Музичне виховання (9.45-10.05)

Плавання (10.25-10.55)

П’ятниця

Дефектологічне

Образотворча діяльність (аплікація)

Виховуємо здорову дитину 10.25-10.55

Наш режм дня

Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей,

індивідуальні заняття, ранкова гімнастика                                            7.00 – 8.00                                   

Підготовка до сніданку, сніданок                                                             8.00  –  8.30

Самостійна діяльність за вибором дітей,

підготовка до занять, заняття (колективні та індивідуальні)                8.30 – 10.15

Підготовка до прогулянки, прогулянка                                                  10.15 – 11.50

Повернення з прогулянки, підготовка до обіду, обід                            11.50  – 12.50

Підготовка до сну, сон                                                                            12.50 – 15.00

Поступовий підйом, оздоровчі процедури                                           15.00 – 15.10

Вечеря, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей,

індивідуальні заняття, підготовка до прогулянки, прогулянка           15.10 – 17.30 

Наше щасливе дитинство: