молодша №3 « Соняшник»
Наче в соняха зернята
Виростають в нас малята!
З року в рік все підростають,
Дружно в різні ігри грають
Потім в школу поспішають.
Успіхам їх у житті ми радіємо усі!
Девіз групи: « В групі « Соняшник» малята дружні всі, немов зернятка
Граюся, займаються, усім посміхаються.
Пріоритетний напрям роботи групи:
Виховання екологічної культури дітей дошкільного віку.
Природа – могутнє джерело пізнання, яке через спілкування розкриває людині свої таємниці і робить її більш чутливою до навколишнього світу. Людина – частина природи, потяг до всього живого закладений у ній від самого народження, та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці.
Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини, передбачає створення передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям. До кінця дошкільного віку у дитини має бути сформований природодоцільний світогляд,в основі якого – усвідомлення дитиною себе як частки природи, відчуття відповідальності за те, що відбувається навколо неї та внаслідок її дій у довкіллі.Враховуючи надзвичайну емоційну чутливість малюків, перевага надається емоційно-естетичному сприйманню природи, розвитку естетичних, інтелектуальних, гуманістично-спрямованих почуттів у ставленні до природи.Головною умовою реалізації завдань екологічного виховання є створення еколого-розвивального предметного середовища, яке сприяє формуванню в дошкільнят екологічної вихованості, яка передбачає набуття уявлень про самоцінність та неповторність компонентів природи, прояв гуманних почуттів до живих істот, оволодіння початковими вміннями відчувати красу та милуватися нею, виважено поводитися в довкіллі, знати правила безпечної поведінки в природі.
Екологічна культура формується у дошкільномувіці, коли діти ознайомлюються з особливостями навколишнього середовища. Основу екологічної культури становлять елементарні знання про природу:
· орієнтування у найближчому природному середовищі;
· усвідомлення життєвонеобхідних потреб живих істот в умовах існування;
· ознайомлення з елементарними відомостями про взаємозв'язки живої природи, значення її в житті людини.
Пізнання дітьми природи відбувається під час активної діяльності, коли вони оволодівають уміннями бережливого ставлення до її об'єктів, збереження та створення умов для їх нормального співіснування.
Отже, вже з дошкільного віку дітям можна і необхідно прищеплювати любов до навколишнього середовища, вміння оберігати «зелених друзів» та формувати природодоцільну поведінку.
Колектив групи - це однодумці, яких об`єднає найцінніше - Дитина.
У народі кажуть: "Діти-квіти".
Соняшник - це квітка сонця і тепла!
Ми завжди даруємо турботу й літо, щоб зростала наша дітвора.
Вихователі:
Харченко Вікторія Юріївна, вихователь
Шафрановська Людмила Миколаївна, вихователь, стаж роботи 27 років
Помічник вихователя: Чеснакова Валентина Володимирівна, 1965 р.н.
В ДНЗ № 10 працює з 2008 р.
навчальній рік2021-2022
Режим дня молодшої групи № 3« СОНЯШНИК»
Ранкова зустріч дітей,ігри, самостійна діяльність за вибором дітей,
індивідуальне спілкування, температурний скринінг, ранкова
гімнастика………………………............................................. 7.00-8.30
Сніданок……………………….................................................8.30-9.00
Ігри, організація різних видів діяльності
дітей за освітніми лініями БКДО …………………………… 9.00-10.00
Прогулянка, температурний скринінг …………………....10.00-12.00
Обід……............................................................................... 12.00-13.00
Денний сон…………………………………….. .................13.00-15.00
Поступовий підйом,оздоровчі процедури,
температурний скринінг ………………............................ 15.00-15.30
Вечеря , самостійна діяльність за вибором дітей,
гурткова робота……………………………………………......15.30-16.30
Прогулянка, бесіди вихователя з батьками,
повернення дітей додому.......…………………..................16.30-17.30
У нас такі заняття в старшій групі:
навчальний рік 2021-2022
Здрастуй, осінь!