Група «Капітошка»
Вас вітає група «Капітошка». Чіткий, правильний розподіл обов’язків , злагоджена співпраця вчителя - логопеда Білої Надії Борисівни, вихователів Ульченко Людмили Леонідівни та Іванченко Світлани Віталіївни - невід'ємна складова педагогічного процесу в нашій групі .
Дошкільний вік - це вік чомучок. В.О. Сухомлинський зазначив "дитина- це щоденне відкриття світу". Саме тому ми створюємо відповідні умови для реалізації пізнавального спрямування, щоб дитина сприймала навколишній світ не примусово, а виявляла інтерес до самого процесу пізнання.
Кредо педагогічного колективу: "Дати дітям радість пізнання, радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності."
Весь процес корекційного навчання в нашій групі має чітку комунікативну спрямованість. Педагоги логопедичної групи активно впроваджують основи виховання культури мовлення. Головна мета такого навчання – виховання у дітей правильного, чіткого, виразного мовлення з урахуванням лексичної та граматичної будови мовлення. Логопедична група – це колективний вплив на дитину з боку учителя-логопеда, вихователів, психолога, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, медичної сестри. Всі заняття проводяться в ігровій формі. Дитина навіть не помітить, що навчається.
Наш девіз:
Ми веселі капітошк
Непосдливі ні трошки!
А як станемо зростати,
Загордяться амми й тата!
-Хто такі? – спитають всі.
- Капітошки, ми малі!
2021 - 2022 навчальний рік
Наш режим дня.docx
Наш розклад занять.docx
2020 - 2021 навчальний рік
Розподіл освітньо-виховної діяльності дітей групи «Капітошка»
Понеділок
1. Логопедичне заняття
2. Образотворча майстерня (малювання)
II половина дня
Розвага
Вівторок
1. Логопедичне заняття
2. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі
3. Музичний калейдоскоп
II половина дня
Театральна мозаїка
Середа
Логопедичне заняття
2. Мовлення дитини/ Дитина у природному довкіллі
3. Особистість дитини
II половина дня
СХД
Четвер
1. Логопедичне заняття
2. Дитина в соціумі
3. Музичний калейдоскоп
II половина дня
4.Образотворча майстерня ( аплікація/ ліплення)
П’ятниця
1. Логопедичне заняття
2. Особистість дитини
II половина дня
3.Художня література
Розподіл часу на процеси життєдіяльності на період карантину дітей п’ятого року життя групи «Капітошка»
на 2020.-2021.. н.р.
Ранкова зустріч дітей на ігровому майданчику
ізольовано від інших груп,
огляд,температурний скринінг, індивідуальне спілкування 7.00 - 7.50
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 7.50 - 8.00
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції
з іншими групами, обробка рук антисептиком 8.00 - 8.05
Проведення гігієнічних процедур 8.05 - 8.10
Підготовка до сніданку, сніданок 8.10 - 8.40
Ігри ,підготовка до прогулянки 8.40 - 9.00
Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції 9.00 - 9.05
Прогулянка,ігри , індивідуальні заняття ,
самостійна діяльність дітей ,спостереження,,
повітряні та сонячні процедури 9.05 - 11.35
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції,
оброблення рук антисептиком 11.35 - 11.40
Проведення гігієнічних процедур 11.40 - 11.50
Температурний скринінг 11.50 - 11.55
Підготовка до обіду, обід 11.55 - 12.25
Проведення гігієнічних процедур 12.25 -12.35
Підготовка до сну , сон 12.35 - 14.40
Поступовий ( у міру пробудження дітей)
підйом,за гартувальні процедури ,ігри 14.40 - 15.00
Температурний скринінг 15.00 - 15.05
Проведення гігієнічних процедур 15.05 - 15.10
Підготовка до вечері, вечеря 15.10 -15.30
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку
зі збереженням дистанції з іншими групами 15.30 - 15.45
Прогулянка , ігри, індивідуальні заняття,
самостійна діяльність за власним вибором,
спостереження ( усі активності проводяться
ізольовано від інших груп) 15.45 - 17.00
Бесіди вихователя з батьками , повернення дітей додому 17.00 – 17.30