Добрий день, рада Вас вітати на цьому сайті, сподіваюся, що він буде корисний для закріплення здобутих мовленнєвих навичок.
Добрий день, рада Вас вітати на цьому сайті, сподіваюся, що він буде корисний для закріплення здобутих мовленнєвих навичок.
Про себе
Про себе
ПІБ: Корнєєва Марина Володимирівна
Освіта: вища,
Херсонський державний педагогічний інститут ім. Н.К. Крупської, 1996. р. Вчитель російської мови та літератури.
Херсонський державний університет, 17 червня 2005 р. Вчитель допоміжної школи. Логопед.
Місце роботи: Херсонський заклад дошкільної освіти №10 санаторного типу Херсонської міської ради.
Посада: вчитель-логопед.
Логопедичний стаж: 24 роки.
Категорія: «Спеціаліст вищої категорії».
Контакти: н.т.: 0996764087 ,
ел.п.: [email protected] .
У роботі з кожною дитиною вчителю-логопеду необхідно виконати такий алгоритм дій:
У роботі з кожною дитиною вчителю-логопеду необхідно виконати такий алгоритм дій:
-знайомство з дитиною і налагодження з ним контакту;
-знайомство з дитиною і налагодження з ним контакту;
-виявити проблеми мовного розвитку (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення);
-виявити проблеми мовного розвитку (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення);
-визначити методики, за допомогою яких найкраще організовувати заняття;
-визначити методики, за допомогою яких найкраще організовувати заняття;
-проводити заняття в складі підгрупи і індивідуально згідно із затвердженим розкладом;
-проводити заняття в складі підгрупи і індивідуально згідно із затвердженим розкладом;
-розробити індивідуальний комплекс вправ для регулярного виконання вдома і провести навчальний тренінг для батьків дитини;
-розробити індивідуальний комплекс вправ для регулярного виконання вдома і провести навчальний тренінг для батьків дитини;
-оцінити досягнутий результат через певний проміжок часу, після чого скорегувати програму.
-оцінити досягнутий результат через певний проміжок часу, після чого скорегувати програму.