Логопедична з 4до 5 років (Капітошка)

Група «Капітошка»

Вас вітає група  «Капітошка». Чіткий, правильний розподіл обов’язків , злагоджена співпраця вчителя - логопеда Білої Надії Борисівни, вихователів Ульченко Людмили Леонідівни та Іванченко Світлани Віталіївни - невід'ємна складова педагогічного процесу в нашій групі .

 Дошкільний вік - це вік чомучок. В.О. Сухомлинський зазначив "дитина- це щоденне відкриття світу". Саме тому ми створюємо відповідні умови для реалізації пізнавального спрямування, щоб дитина сприймала навколишній світ не примусово, а виявляла інтерес до самого процесу пізнання.

Кредо педагогічного колективу: "Дати дітям радість пізнання, радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності."

 Весь процес корекційного навчання в нашій групі має чітку комунікативну спрямованість. Педагоги логопедичної групи активно впроваджують основи виховання культури мовлення. Головна мета такого навчання – виховання у дітей правильного, чіткого, виразного мовлення з урахуванням лексичної та граматичної будови мовлення. Логопедична група – це колективний вплив на дитину з боку учителя-логопеда, вихователів, психолога, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, медичної сестри. Всі заняття проводяться в ігровій формі. Дитина навіть не помітить, що навчається.

Наш девіз:  

Ми  веселі капітошк

 Непосдливі ні трошки!

 А як станемо зростати,

Загордяться амми й тата!

-Хто такі? – спитають всі.

 - Капітошки, ми малі!

 

Розподіл освітньо-виховної діяльності дітей групи  «Капітошка» на 2020-2021н.р.

Понеділок

1. Логопедичне заняття
2. Образотворча  майстерня (малювання)
II половина дня 
Розвага
Вівторок
1. Логопедичне заняття
2. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі
3. Музичний калейдоскоп
II половина дня
Театральна  мозаїка
Середа
Логопедичне заняття
2. Мовлення дитини/ Дитина у природному довкіллі
 3. Особистість дитини 
II половина дня
СХД
Четвер
1. Логопедичне заняття
 2. Дитина в соціумі 
3. Музичний калейдоскоп
  II половина дня
 4.Образотворча майстерня ( аплікація/ ліплення)
П’ятниця
      1. Логопедичне заняття
      2. Особистість дитини                       
      II половина дня        
     3.Художня література
Розподіл часу на процеси життєдіяльності на період карантину дітей п’ятого року життя групи «Капітошка» 
на 2020.-2021.. н.р. 

Ранкова зустріч дітей на ігровому майданчику
ізольовано від інших груп,
огляд,температурний скринінг, індивідуальне спілкування        7.00 - 7.50
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі                                         7.50 - 8.00
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції
з іншими групами, обробка рук антисептиком                            8.00 - 8.05
Проведення гігієнічних процедур                                                 8.05 - 8.10
Підготовка до сніданку, сніданок                                                  8.10 - 8.40
Ігри ,підготовка до прогулянки                                                      8.40 - 9.00
Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції                           9.00 - 9.05
Прогулянка,ігри , індивідуальні заняття ,
самостійна діяльність дітей ,спостереження,,
повітряні та сонячні процедури                                                   9.05 - 11.35
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції,
оброблення рук антисептиком                                                   11.35 - 11.40
Проведення гігієнічних процедур                                               11.40 - 11.50
Температурний скринінг                                                              11.50 - 11.55
Підготовка до обіду, обід                                                             11.55 - 12.25
Проведення гігієнічних процедур                                               12.25 -12.35
Підготовка до сну , сон                                                                12.35 - 14.40
Поступовий ( у міру пробудження дітей)
підйом,за гартувальні процедури ,ігри                                       14.40 - 15.00
Температурний скринінг                                                              15.00 - 15.05
Проведення гігієнічних процедур                                                15.05 - 15.10
Підготовка до вечері, вечеря                                                      15.10 -15.30
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку
зі збереженням дистанції з іншими групами                              15.30 - 15.45
Прогулянка , ігри, індивідуальні заняття,
самостійна діяльність за власним вибором,
спостереження ( усі активності проводяться
ізольовано від інших груп)                                                       15.45 - 17.00
Бесіди вихователя з батьками , повернення дітей додому   17.00 – 17.30